Jan Patera - Od loňského června vlastní společnost Noris Czech Republic licenci na zmrzlinu značky Nestlé pro ČR a SR, kterou dříve pouze distribuovala. Nyní má Noris nového spoluvlastníka Milestone Partners a chce rozšířit portfolio a zvýšit podíl na trhu. To by mělo znamenat i silnější komunikaci trojky na českém trhu zmrzlin, která letos svoji TV reklamu utlumila. Na příští rok už se připravuje nová kampaň zmrzliny Nestlé Extréme s tématem aktivního životního stylu a sportu (na obr.). "Vloni jsme značky prezentovali pouze v TV. Letos jsme zvolili novou koncepci zaměřenou na co nejbližší komunikaci se sppotřebitelem na Facebooku či v místě prodeje. Pro další rok plánujeme tuto koncepci rozvíjet a co nejlépe zviditelnit hlavně naše značky Manhattan, Kit Kat, Extréme a La Cremeria," říká Eva Marzini, marketingová ředitelka Noris. Od července motivuje na Facebooku zábavný kvíz k účasti na soutěži o zájezdy. Značka Manhattan se objevuje také v Top Star Magazínu na Primě nebo ve vybraných kadeřnických salonech v Przae, Brně a Bratislavě, kde jsou brandované mrazící boxy.